2012. január 12., csütörtök

Fisher Price csodavilág etetőszék - Jelenlegi ára: 14 990 Ft


Jellemzői:
-23 kg-ig ajánlott.
-Magassága 7 fokozatban állítható, háttámlája pedig 3 pozícióba.
-A tálca és öv is levehető, a mosogatógépben mosható.
-A baba biztonságát 5 pontos biztonsági öv védi, mely a baba növekedésével 3 pontossá alakítható.
-Huzata könnyen tisztítható, törölhető.
-Fisher-Price csodavilág etetőszék összecsukható.
-Súlya: 10 kg
- 6 hónapos kortól használható
-Hátul kerekei vannak, melyek fékezhetők.
Ez volt a harmadik etetőszékünk amit megvettem, kipróbáltam és a legjobban szerettem.  
Peg Perego Dinner, Chicco Polly-n voltam túl, amikor ezt megvettem.
Nagyon vigyáztunk a huzatára, most is tisztára van mosva minden textil.
Egyetlen esztétikai hibája, hogy álltában a két oldalán picit megsárgult a műanyag.  
Eredeti ára: 29900 Ft most.


Jelenlegi ára: 14 990 Ft

Az aukció vége: 2012-01-16 12:14
. Fisher Price csodavilág etetőszék - Jelenlegi ára: 14 990 Ft

Fontos